Бөлім «Кәсіп – бақыттың шырағы, еңбек – ырыстың бұлағы»
Есентемирова Базаргул Тулеуовна
№13 орта мектебі
САБАҚ: | Мектеп: №13 орта мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Есентемирова Б.Т. | |
Сынып: 8 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | «Бөлім «Кәсіп – бақыттың шырағы, еңбек – ырыстың бұлағы»» бөлімі бойынша жиынтық бағалау | ||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 05.Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте,диаграмма,сызба,шартты белгілер түріндеұсыну
қызметін білу,жазбаша , ауызша жұмыстарда қолдану |
||
Түзету мақсаты: | Есте сақтау қабілетін дамыту | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы : Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте,диаграмма,шартты белгілер түрінде ұсыну
Көбі : Эссе құрылы мен дамуын сақтап,тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсыну Кейбіреулері : Етістіктің шартты,қалау райларының қызметін білу,жазбаша,ауызша жұмыстарында қолдану |
||
Бағалау критерийлері | Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте,диаграмма,шартты белгілер түрінде ұсынады
Эссе құрылы мен дамуын сақтап,тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсынады ТБ 1.2.Етістіктің шартты,қалау райларының қызметін біледі,жазбаша,ауызша жұмыстарында қолданады |
||
Пән лексикасы және терминология: | |||
Сабақта қамтылатын
білім беру құндылықтары |
Өз бетімен жұмыс істеулеріне ынталандыру | ||
АКТ қолдану | Компьютерді қолдану | ||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Сабақ барысы
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5 минут
|
1.Ұйымдастыру кезеңі
2.Психологиялық ахуал «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тілеңбей» 1,2 оқушы өз пікірің айтып береді |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
30 мин. |
«Бөлім «Кәсіп – бақыттың шырағы, еңбек – ырыстың бұлағы»» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Мақсат: 1-тапсырма Мәтін мазмұны бойынша мамандық түріне қарай ажыратыңыз
Дескриптор 1мәтінді үзінділерін түсіне оқиды 2.мәтін не туралы екенін анықтайды 3.мәтін мазмұны бойынша мамандық түріне қарай ажыратады 2тапсырма Берілген етістіктерді I жақ шартты рай мен қалау рай қойыңдар
СОР тапсырмаларын орындайды 1-тапсырма Мәтінді мұқият оқып, менталды картаны толтырыңдар 2-тапсырма Етістіктің шартты райы мен қалау райын қолдана отырып, «Менің сүйікті мамандығым» тақырыбы бойынша эссе жазыңыз |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Рефлексия
5 минут
|
Мұғалім сабақтың басында қойылған критериялар бойынша оқушылардың жетістіктерін тексереді
Балалар, бүгін сабақта қандай тапсырманы орындау өте қызықты болды? Үй жұмысы |
1-тапсырма Мәтінмазмұны бойынша мамандық түріне қарай ажыратыңыз
Кез келген елдегі тапшы мамандықтардың бірі. Білікті әрі білімді мамандардың көмегімен құрылыс-индустриясы және өнімнің автоматтандырылған деңгейі артады. Қандай жағдай болмасын, елде дағдарыс бола қалған күннің өзінде ?
сұраныста болатыны анық. |
Жасанды сананың дамуы, жаңа технологияның үлкен құбылыс жасауы адамзат тарихындағы жеңіс. Осы жеңісті жетілдіру жолында нағыз ?-мамандары керек-ақ. Компьютерді құрастыру мен сайт жасау кез келген техника тілін меңгерген маманға таңсық емес.
|
Гиппократқа ант берген ? ХХІ ғасырда ауруды емдеу үшін анатомияны, физиологияны білуі аздық етеді. Бұған енді жаңа технологиямен емдеу әдістерін және биотехнологияны қосу керек. Адам өмірімен арпалыс атам заманнан келе жатқан үлкен жауапкершілік. Ал оның мамандары үшін тағдыр алдында жауапты болуы өте маңызды.
|
? мамандығы және оның мамандары елдің мәдениетін, тарихын таныстырумен қатар елдің көркеюіне үлкен үлес қосады. Тек оны қалыптастыру үшін білікті мамандар керек. Қазір ? фирмаларда білікті мамандар жетіспейді. Басты себеп тілді жетік білмеуі немесе тарихи мекеннің ең тамаша жерлері туралы ақпаратқа қанық болмауы.
Қазақстан үшін бұл мамандық енді дамып, енді өркендеп келе жатыр |
Бұл қандай мамандық?
_____________ |
Бұл қандай мамандық?
__________ |
Бұл қандай мамандық?
____________ |
Бұл қандай мамандық?
___________ |
2 тапсырма Берілген етістіктерді I жақ шартты рай мен қалау рай қойыңдар
Етістіктер | Шартты рай | Қалау рай |
бару | Барсам | Барғым келеді |
болу | ||
айту | ||
ойлау |