Ми бөлімдерініңқұрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.
Зарлықанова Әсел Тұрсынқызы
Учитель биологии
Надеждинская средняя школа
Казахстан, Костанайская область, село Надеждинка
Сабақтың тақырыбы:
Ми бөлімдерініңқұрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары. |
Мұғалімнің аты-жөні:Зарлықанова Ә.Т.
Күні: 22.02.2018ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7
|
Қатысқан оқушылар саны: 14
|
Қатыспаған оқушылар саны: 14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.1.7.4 – орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Жұлын.. Ми. Ми бөлімдерініңқұрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары. Оқушылар орындай алады: -ОЖЖ құрылысы мен қызметі жайлы кесте құрып толтыра алады(жазылым дағдысы) – ОЖЖ бөліктерін презентациялайды (презентациялар, плакаттар, модельдер), құрылысы мен қызметін сипаттау арқылы(айтылым дағдысы) – Бас мидың бөліктерін атап, жұлынның құрылысын сипаттайды (тыңладым дағдысы) – Бас ми мен жұлынның қызметін анықтайды (оқылым дағдысы)
Пәнге қатысты лексика мен терминология: ОЖЖ, ОЖЖ, бас ми, жұлын, сопақша ми, мишық, үлкен ми сыңарлары, ортаңғы ми, Варолиев көпірі, аралық ми, ақ зат, сұр зат, гипоталамус, таламус. Сөздік
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: – ОЖЖ …құралады – Бас мидың құрылысы …. – Қызметі … , …болып табылады. – Жұлын мен бас миды салыстыру барысында мынадай қорытындыға келуге болады.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу | Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Оқушылармен амандасып, көңіл – күйлерін қалыптастыру. Оқушылар бас бармақтарымен көңіл- күйлерін көрсетеді. ІІ. Топтарға бөлу. Жануарлар суреттері бойынша бөліну. Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда ит, мысық, ара суреттері шығуы керек. Осы жануарлардың дыбыстарын шығару арқылы топтарға бөліну керек. |
Карточкалар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10 минут
|
III. Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау мақсатында сұрақ қойылады.
1. Омыртқалылар миының эволюциясының негізгі кезеңдерін сипаттаңдар. 2. Үлкен ми сыңарлары бөліктерінің құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін сипаттаңдар. 3. адамның ми және жұлынының құрылысын салыстырыңдар. 4. Үлкен ми сыңарлары бөліктерінің құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін сипаттаңдар.
Карточкалар таратылады. 2 тапсырманы орындау.
ІV. Топпен жұмыс: Оқушылар берілген мәтінді топпен бірге оқи отырып,бір-біріне түсіндіреді. Берілген мәтінді екі топ басшылары топтағы оқушыларға өздерінің мәтіндерін түсіндіреді. V.Мұғалімнің сабақты түсіндіруі. · Орталық және шеткі жүйке жүйесі. · Жұлынның құрылысы мен қызметі. · Ми бөлімдері, құрылысы мен қызметі.
|
карточкалар
Орталық жүйке жүйесі: http://bilimland.kz/kk/home#lesson=12685 Жұлын: http://bilimland.kz/kk/home#lesson=12685 Презентация
Мидың құрылысы: http://bilimland.kz/kk/home#lesson=12685 Мишық: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
12 минут
|
VI. Топтық жұмыс:
1-тапсырма. Әр топқа жеке –жеке тапсырма беру. 1-топ. Сәйкестендіру 2.топ. Кесте толтыру 3-топ. «Ми бөлімдерінің орналасуы» семантикалық карта 2-тапсырма. Суретпен жұмыс. 1-топ.Жұлынның құрылысы 2-топ. Үлкен ми сыңарының құрылысы 3-топ. Ми бөлімдері VIІ. Жеке жұмыс. Әр оқушыға 5 сұрақтан құралған тест жұмысын беру. |
Оқулық,
қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 5 минут |
Рефлексия
5 саусақ әдісі: кіші саусақтан бастап: 5-саусақ: ойлау. Мен бүгін қандай білім алдым? 4 – саусақ: мақсатқа жету. Мен бүгін қандай нәтижеге қол жеткіздім? 3- саусақ: көңіл – күй жағдайы. Менің көңіл – күйім қандай?. Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті? 2 – саусақ: көмек – қызмет көрсету. Мен бүгін кімге көмектестім? 1- саусақ: белсенділік таныту. Менің белсенділігім қандай болды? Қажетті білімді алдым ба? |
Шеңберге отырғызу, доп.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Сабақтағы проблемалар» кестесі
|
Бағалау парақшасы
Сабақтағы проблемаларкестесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша
Көмеккөрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді Қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті Қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағыахуал Қандай болды? Мен жоспарлаған Саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген Уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес Келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |