ИМИДЖДІК МАҚАЛА
Қожатай Динара Ерболқызы
2 курс магистранты «Педагогика және психология» мамандығы бойынша
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
«Тәрбие фактілерді жаттау емес, ақыл-ойды ойлауға тәрбиелеу». (Альберт Эйнштейн)
Жоғары оқу орнын таңдаған кезде талапкер білім беру бағдарламаларының мазмұны мен материалдық-техникалық базаны ғана емес, сонымен қатар біліктілігін арттыру жүзеге асырылатын интеллектуалдық және құндылық ортаны да басшылыққа алады. Бұл тұрғыда әл-Фараби атындағы ҚазҰУ жай ғана білім беру алаңы емес, тұлғаның дамуына, сыни ойлау мен кәсіби жауапкершілікті қалыптастыруға ықпал ететін толыққанды академиялық және мәдени экожүйе болып табылады.
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ тек қана білікті мамандар даярлау функциясын ғана емес, сонымен қатар саналы шешім қабылдай алатын, өзгерістерге бейімделіп, қоғам дамуына үлес қосатын интеллектуалды ұрпақты қалыптастыру миссиясын да атқарады. Университет қауымдастығы жаһандық сын-қатерлер жағдайында табысты жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттерді дамытуға бағытталған. Оқу үрдісі түлектердің кәсіби дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз ететін іргелі білімдердің, ғылыми зерттеулердің және тәжірибелік дайындықтың интеграциясына негізделген.
Әлемдік деңгейдегі университет: аз тарих – мақтаныш
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Қазақстандағы ғана емес, шетелдегі жетекші университеттердің бірі. 1934 жылы негізі қаланған ол елдегі алғашқы ұлттық университет болды. Оқу орны логика, ғылым және мемлекеттік басқару саласындағы еңбектері әлемдік мәдениеттің дамуына зор ықпал еткен Шығыстың көрнекті философы, гуманист, ойшыл және энциклопедист Әбу Наср әл-Фарабидің есімімен аталады. Университет ғылыми жетістіктерді, білім беру технологияларын және мәдени құндылықтарды біріктіре отырып, осы зияткерлік мұраны сақтайды және дамытады.
Бүгінгі таңда әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінде жетекші орын алады және әлемнің жетекші университеттерінің қатарына лайықты түрде кіреді. Университет халықаралық QS World University Rankings рейтингінде тұрақты түрде үздік 150-нің қатарына кіреді, бұл оның жоғары академиялық деңгейін, ғылыми әлеуетін және әлемдік білім беру нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін растайды.
Университет құрылымына мыналар кіреді:
• оқытудың барлық деңгейлерін қамтитын 180-ден астам білім беру бағдарламалары – бакалавр дәрежесінен PhD докторына дейін;
• 16 факультет, 67 кафедра және 32 ғылыми орталықтар мен институттар;
• 400-ден астам шетелдік университеттерді қамтитын халықаралық ынтымақтастықтың кең желісі;
• 2000-нан астам оқытушылардан тұратын профессорлық-оқытушылар құрамы, оның ішінде академиктер, ғылым докторлары мен кандидаттары.
Университет кампусы – жалпы ауданы 100 гектардан асатын «КазГУград» деп аталатын бірегей білім беру кеңістігі. Оның инфрақұрылымына заманауи оқу ғимараттары, технопарктер, ғылыми зертханалар, мамандандырылған оқу кабинеттері, электронды алмасу алаңдары, цифрлық аудиториялар, кең және сирек коллекциясы бар кітапхана, спорт кешені, мәдени нысандар, сондай-ақ студенттерге жайлы өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ететін 17 жатақхана кіреді.
Университет ортасын қалыптастыруда Студенттер аллеясы – мәдени, әлеуметтік және академиялық іс-шараларды өткізудің орталық кеңістігі ерекше маңызға ие. Университет жүйелі түрде цифрлық технологияларды енгізеді, білім беру және ғылыми инфрақұрылымды жаңартады, интерактивті оқыту форматтарын дамытады, осылайша қолайлы академиялық және әлеуметтік атмосфера жасайды.
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ тек оқу орны ғана емес, болашақ мамандардың кәсіби және тұлғалық құзіреттіліктері қалыптасатын, инновациялық жобалар жүзеге асырылатын, жастардың шығармашылық және зерттеушілік әлеуетінің өсуі ынталандырылатын дамып келе жатқан экожүйе ретінде қарастырылады.
Шабыт беретін ұстаздар
Олар университет қабырғасындағы ең басты адамдар. Ал мұнымен келіспеу мүмкін емес. Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-да жай ғана дәріс оқып қана қоймай, айналысатын, қолдайтын, жетекшілік ететін және сенетін нағыз кәсіби мамандар жұмыс істейді. Бұл ғалымдар, ғылым кандидаттары мен докторлары, академиктер, зерттеушілер. Әрбір дәріс тек материал емес, ұрпақтар арасындағы диалог. Бізге ой еркіндігі, талдау, дәлелдеу, гипотеза жасау және өз шешімдерімізді іздеу мүмкіндігі берілген.
Ғылыми қызмет және зерттеу ортасы
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ студенттердің ғылыми қызметіне белсенді түрде қолдау көрсетіп, олардың ғылыми-зерттеу ортасына енуіне жағдай жасайды. Ғылыми конференциялар, жобалық семинарлар, студенттік жұмыс конкурстары ұйымдастырылып, ғылыми журналдарда жариялану мүмкіндігі қарастырылған.
Ғылыми саладағы жұмыс өз бетінше ойлауды, зерттеу мәселелерін тұжырымдай білуді, ақпаратты құрылымды және сыни тұрғыдан түсінуді дамытуға ықпал етеді. Бұл дағдылар әсіресе қазіргі экономикада өзекті болып табылады, мұнда аналитиктің рөлі тек деректерді жинау ғана емес, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау үшін одан маңызды ақпаратты алу мүмкіндігі болып табылады. Мамандарды даярлау бәсекеге қабілетті түлекті дамытудың барлық негізгі бағыттарын қамтиды. Университет қамтамасыз етеді:
• іргелі теориялық негіз;
• тәжірибеге бағытталған оқыту;
• заманауи цифрлық инфрақұрылымға қол жеткізу;
• ғылыми-зерттеу қызметіне қатысу;
• жан-жақты академиялық және әдістемелік қамтамасыз ету.
Оқуды аяқтау – тұлғаның қалыптасуының маңызды кезеңі. Саяхат тек лекциялар мен емтихандарды ғана емес, сонымен қатар ішкі жаңалықтарды, қиындықтарды жеңуді, сенімділікті арттыруды және кәсіби мақсаттарды жүзеге асыруды қамтиды. 2 жыл оқу барысында алынған барлық білім мен тәжірибе сіздің кәсіби болашағыңызға маңызды инвестиция болып табылады.
Мен үшін әл-Фараби атындағы ҚазҰУ – жай дипломдағы атақ емес, бұл менің басып өткен тұтас жол. Университет маған күткенімнен де көп нәрсе бергенін білемін. Бұл менің кәсіби өмірімнің бастауы болды. Міне, мен экономиканың құрғақ ғылым емес, дүниені, қоғамды, адамды тану құралы екенін түсіндім. Бұл жерде мен болашаққа сеніммен қарауды және бұрын жасырылған өзімнің әлеуетті көруді үйрендім. Мен ұстаздарыма, ғылыми жетекшісіме, курстастарыма және ҚазҰУ-дың бүкіл академиялық ортасына шын жүректен алғыс айтамын. Әл-Фараби. Мен мақтанышпен айтамын:
«Мен Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің түлегімін, бұл менің өмірлік жолымның басты капиталы».
*Партнёрский материал