ТҰРАҚТЫ БОЛАШАҚ ҮШІН БІЛІМ: ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗҰУ ТӘЖІРИБЕСІ

Білім – тек кітаптар мен емтихандар емес. Бұл әлемді түсінудің, өз қабілетіңді ашудың және қоғам дамуына нақты үлес қосудың жолы.

Бүгінде Қазақстан білім беру процесінде цифрлық технологияларды белсенді енгізуде. Онлайн платформалар, виртуалды зертханалар және инновациялық технологиялар университет ортасының ажырамас бөлігіне айналды. Journal of Educational Research and Review мәліметтері бойынша, түлектердің жетістігі педагогикалық шеберлік деңгейі мен инновациялық оқыту әдістеріне қолжетімділікке тікелей байланысты.

Қазіргі университеттерде жобалық оқыту, сыни ойлау және академиялық алмасу енгізіліп, түлектердің жаһандық нарықта бәсекеге қабілетті болуы қамтамасыз етілуде. Халықаралық QS рейтингі бойынша, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті – отандық білімнің танымал флагманы, әлемнің үздік 200 университеті қатарына кіреді. Бұл жай университет емес, академиялық дәстүр мен алдыңғы қатарлы технологиялар мен болашаққа ұмтылыстың үйлескен интеллектуалды орталығы.

ҚазҰУ төртінші тұрақты даму мақсатының – «Сапалы білім» идеяларын белсенді жүзеге асыруда. Университет инновациялық әдістерді енгізіп, цифрлық оқу ортасын дамытып, әр студенттің қабілеттерін толық көрсетуіне мүмкіндік береді.  Сапалы білімге ерекше мән беріледі. ҚазҰУ оқытушылары педагогикалық шеберлікті ғылыми зерттеумен үйлестіріп, студенттерде сыни ойлау, аналитикалық қабілеттер мен дербес ашулар жасауға дағдылар қалыптастырады.

ҚазҰУ тек білім беріп қана қоймай, болашақ ойлауды қалыптастырады – ашық, жауапты және шығармашыл. Мұнда ғылыми идеялар, стартаптар мен қоғам игілігіне және Қазақстанның тұрақты дамуына бағытталған технологиялар дүниеге келеді. Онлайн курстар, интерактивті платформалар мен ғылыми кластерлер оқытуды қолжетімді, икемді және тәжірибеге бағытталған етеді. Қазіргі заманғы білім беру әдістерін енгізу студенттерді дайындаудың қоғамды тұрақты болашаққа дайындаумен қатар жүретінін көрсетеді. Себебі білім беру барысында жеке тұлғаның дамуына ерекше мән беріледі – ол білімді, жауапты, жаһандық шақыруларға дайын және тұрақты дамуға бейім. Міне, бұл төртінші тұрақты даму мақсатының нақты мәні: білім – адамның және қоғамның үйлесімді дамуының жолы.

Білім – тек жеке табысқа ғана емес, елдің тұрақты дамуына салынған инвестиция. Әр университет, әр оқытушы осы үлкен мақсаттың бір бөлшегі. Бұл мақсат қағаздағы бір тармақ қана емес, оқуға, бөлісуге және өзгеруге шабыт беретін өміршең идея болып қала берсін.

ХАДЖИЕВА А.Б., 

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ

«Медицина және денсаулық сақтау факультеті»

«Денсаулық сақтаудағы саясат және ұйымдастыру» кафедраның

меңгерушісінің м.а., экономика ғылымдарының кандидаты

БАЛМУХАНОВА А.М., 

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ 

«Медицина және денсаулық сақтау факультеті», 

«Денсаулық сақтаудағы саясат және ұйымдастыру»

 кафедраның Phd, аға оқытушы

КАЛИЕВ Ж.А.

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ 

«Медицина және денсаулық сақтау факультеті», 

«Медицина» мамандығы бойынша, 1 курс докторанты

* Партнёрский материал