Тіршілік полиглоты

Төлеміс Жұлдызай Серікқызы

Биология пәнінің мұғалімі

КГУ “Специализированная школа-лицей-интернат информационных технологий “Озат” Управления образования акимата Костанайской области

 

Тақырыбы: «Тіршілік полиглиоты»

Мақсаты:

  1. Оқушылардың білімдерін жинақтап, жоғарғы деңгейге дейін жетілдіру;
  2. Оқушылардың берілген биология, қазақ тілі, ағылшын пәндерінің байланысына, жалпы, пәндерге қызығушылықтарын арттыру, шапшаңдыққа баулу, белсенділіктерін жоғарлату;
  3. Топпен жұмыс істей отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, ұйымшылдыққа дәріптеу.

Көрнекіліктер: слайд, тіл туралы жазылған қанатты сөздер, көрнекіліктір салынған қобдиша

Ойын барысы:

  1. Ұйымдастыру.

1 жүргізуші: Сәлеметсіңдер ме, құрметті қонақтар, ұстаздар және оқушылар! Бүгінгі біздің «Тіршілік реакциясы» атты ашық танымдық сайысымызға қош келдіңіздер!

2 жүргізуші: Здравствуйте, дорогие гости, учителя и ученики! Добро пожаловать в наш сегоднящний познавательный конкурс «Полиглоты жизнедеятельности»

3 жүргізуші: Good-afternoon, dear guests, teachers and pupils. Welcome to our open national lesson competition “Biotic reaction”

 

1 жүргізуші: Бүгінгі біздің ойнымыздың мақсаты қазіргі уақыт талабына сай жоғары білімді, интеллектуалды полиглот болуға оқушыларды тарту болып табылады.

2 жүргізуші: И знаете ли вы что означает слово «полиглот»?

Полиглот – это человек обладающий способностью говорить на многих языках.

3 жүргізуші: And now, dear pupils, let’s listen to how people from different countries greet each other.

 

Английский (Америка, Великобритания) Hello
Вьетнамский Chao
Гавайский Aloha
Испанский Buenos dias
Итальянский Buon giorno
Казахский Сәлеметсіздер ме!
Немецкий Guten Tag
Русский Здравствуйте
Турецкий Merhaba
Узбекский Salaam aleikhem
Французский Bonjour
Японский Konnichi wa

 

1 жүргізуші: Міне, оқушылар, осымен біздер қаншама тілде сәлемдесуге болатынын көрдік.

2 жүргізуші: Да, Айман, так мы видим что умение разговаривать на многих языках мира – это очень хорошо.

3 жүргізуші: Yes, this is a very good, ladies!

 

3 жүргізуші: So we understand that, there are no short cuts to man’s greatest achievements.

1 жүргізуші: Ия, Әкежан, өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметті деп бекер айтылмаған болу керек. Ендеше біз бүгінгі танымдық интеллектуалдық сайысымызды бастайық!

2 жүргізуші: Итак, давайте начнем наш интеллектуальную конкурс.

3 жүргізуші: Then let’s greet our participants.

The participant from the 9 A form:

The participant from the 9 Ә form:

The participant from the 9 В form:

 

1 жүргізуші: Сайыскерлеріміздің білімін, шешендік шеберліктерін, зеректіктерін байқап, бағалайтын әділқазылар алқасымен таныс болыңыздар. Бірінші төрешіміз, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің маманы …..

2 жүргізуші: Вторая судья, наша учительница по русскому языку (…..)

3 жүргізуші: And the third judge is the teacher of English language (…..)

1 – кезең Таныстыру

2 – кезең «Сұрақ бізден, жауап сізден»

3 – кезең «Құлақтан кіріп, бойды алар…»

4 – кезең «Тапқыр достар»

 

  • Кезең Таныстыру

2 – кезең «Сұрақ бізден, жауап сізден»

1 жүргізуші: Сайысымыздың бірінші айналымы «Сұрақ бізден, жауап сізден» деп аталады. Яғни біздің оқушыларға қазір әр топқа 5 сұрақтан қойылады. Жауабын ойластыруға 10 с уақыт беріледі және жауабы 3 тілде айтылуы тиіс.

2 жүргізуші: Каждый правильный ответ оценивается по1 баллу.

3 жүргізуші: We wish you good luck and let’s start!

1-топқа арналған сауалдар

  1. «Тіл туралы заң» қай жылы қабылданды? (1989 ж 22 қыркүйек/сентябрь/september)
  2. Генетикалық ақпаратты сақтайтын органоид (ядро/ядро/nucleus)
  1. Биологияда бұл паразит,
    Көзге зорға көрінер.
    Информатикада өлшем бірлік,
    Ақпараттарды ол өлшер. (бит)
  1. Тыныс белгілері туралы ережелер жинағы қалай аталады? (пунктуация/)
  2. Пунктуация сөзі латын тілінен аударғанда қандай мағына береді? (нүкте/точка/dot)

 

2-топқа арналаған сауалдар

  1. Қазақстан Республикасының Рәміздері қабылданған жыл? (1992ж)
  2. “Үлкен” сөзінің антонимі  (кішкентай/маленький/ little)
  3. Қазақ тілінде неше септік бар?/7
  4. Көзге көрінбейтін ұсақ ағза. ( Бактерия/ bacterium)
  5. Цитология нені зерттейді. ( Жасушаны/клетка/cell)

 

3-топқа арналған сауалдар

  1. Ел басқару саласындағы ең жоғарғы лауазымды тұлға /(Елбасы/Президент/the president)
  2. Адам көркі шүберек,ағаш көркі (жапырақ/лист/sheet-leaf)
  3. Адамдағы хромосома саны? (46)
  4. Пішіні конус тәрізді,кеуде қуысының сол жақ жартысына ығыса орналасқан қуыс бұлшықетті мүше (жүрек/сердце/heart)
  5. Орфография терминінің аудармасы? (дұрыс жазу/правильно писать/spelling)

 

1 жүргізуші: Рахмет, құрметті оқушылар!

2 жүргізуші: Давайте, попросим наших судей сколько же баллов вы набрали на первом туре.

3 жүргізуші: 9 A, Ә, Б form. Thank you very much!

 

3 – кезең «Құлақтан кіріп, бойды алар…»

1 жүргізуші: Әр сынып оқушыларына үш тілде өлең оқып беру тапсырмасы беріледі.

Күн әдемі, көк әлемі,

Бұл суреті жас баланың.
Ақ қағазға салған өзі,
Жазылған бар сөзі.
Қайырмасы: Әрқашан күн сөнбесін,
Аспаннан бұлт төнбесін,
Қасымда болсын мамам,
Болайын мен де аман.

2 жүргізуші: На данном этапе надо прочесть стихотворение выразительно на трех языках.

Солнечный круг, небо вокруг –
Это рисунок мальчишки.
Нарисовал он на листке
И подписал в уголке:

Пусть всегда будет солнце!
Пусть всегда будет небо!
Пусть всегда будет мама!
Пусть всегда буду я!

3 жүргізуші: And of course also classmates of our participants may help them. Let’s see what they’ve prepared.

Bright blue the sky,
Sun up on high,
That was the little boy’s picture,
He drew for you,
Wrote for you, too,
Just to make clesr what he drew –
Refrain:
May there always be sunshine,
May there always be blue skies,
May there always be Mummie,
May there always be me!

4 – кезең «Тапқыр, достар»

1 жүргізуші: Келесі кезеңіміз «Тапқыр, достар» деп аталады. Бұл кезеңде ойыншыларымызға үш тілде сөздер беріледі. Олар сол сөздерді тиісті тілде көрермендерге түсіндіріп берулері қажет. Қай ойыншы тез әрі ұтымды түсіндірсе, сол ойыншыға әрбір дұрыс табылған сөзге 5 ұпай беріліп отырады.

2 жүргізуші: Дорогие лидеры участников, по одному берите рисунки.

3 жүргізуші: 9th A form begins; 9th А; 9th Ә; 9th Б; Good luck!

 

5-кезең «Адасқан сөздер»

Әр топқа  қиылып, конвертке салынған сөздер беріледі. Қай топ бірінші болып тапса, сол топ жеңіске жетеді. Әрбір дұрыс жауапқа 5 ұпайдан беріледі.

Қазақ тілінен «Мәңгілік ел», «Елбасы жолдауы», «Рухани жаңғыру»;

Биологиядан «Эволюция», «Сұрыпталу», «Тіршілік үшін күрес».

 

1 жүргізуші: Осымен біздің бүгінгі сайысымыз аяқталды. Қазылар алқасы ұпай сандарын шығарып болғанша, яғни 9 сыныбының орындауында «Әрқашан күн сөнбесін»

2 жүргізуші: «Пусть всегда будет солнце»

3 жүргізуші: «May there always be sunshine»

 

1 жүргізуші: Табылар білім болса бар асылда, кезек келді қазылардың алқасына дей келе біз сайысымызды қорытындыласақ.

2 жүргізуші: Вам слово, дорогие судьи.

 

1 жүргізуші: Тіл халықтың рухы, тұтастай кескін келбеті, басшысы. Тіл байлығы әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Мемлекеттік тіліміздің деңгейін көтеру – әрбір қазақстан азаматына жүктелетін мақсат. Біз бүгінгі сайыс барысында оқушыларымыздың бірнеше тілді жақсы меңгергендіктерін көріп отырмыз. Алдағы уақытта осы алған білімдеріңізді шыңдай беруіңізге тілектеспіз.

 

2 жүргізуші: Язык кажого народа очень богат, певуч, художественен. Сегодня мы с вами были свидетелями того, что наши ученики неплохо владеют не только языками. Мы в дальнейшем желаем вам и участникам нашего конкурса продолжить глубокое изучение языков.

 

3-жүргізуші: Language is the mirror of society. Every person must know several languages. It will help you in your future. Thank you very much for your today’s participation.

 

Қазылардың сөзі:

 

Құттықтаймыз!!!

Поздравляем!!!

Congratulations!!!