Еңбекқор ара

Жусипова У.А.

Қостанай облысы Рудный қаласы №13 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

САБАҚ:   Қазақ тілі Мектеп:  № 13 орта мектебі» КММ
Күні:

 

Мұғалімнің аты-жөні: Жусипова У.А.
СЫНЫП:  5

 

Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабактын такырыбы: 4-бөлім «Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі» 4-бөлімше  Еңбекқор ара.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

 

О6. Оқылым стратегияларын қолдану жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу.

Ж2. Жанырлық ерекшіліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:
Берілген мәтіннің мазмұнын түсініп оқиды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Берілген мәтіннің мазмұнын түсініп оқып, түсінгенін әртүрлі тапсырмаларда қолданады.
Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтінді оқып,  мазмұнын талдайды. Жанырлық ерекшеліктеріне сай, мәтіннің құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазады.

Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:
«Еңбекқор ара» туралы мәтіннің мазмұнын түсініп, құрылымын сақтай отырып, хабарландыру жаза алады.Бал арасы туралы қосымша мағлұмат алады.
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Ара ұяшықтары, арамен емдеу, шірне, жинау, өңдеу, ара патшасы.
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Еңбекқор, пайдалы, бал арасы, гүл шірнесі, шүйгін шөп, араның бал жинауы, омарта.

Талқылауға арналған сұрақтар:
-Еңбек сөзін  қалай түсінесіңдер?

-Бал арасы туралы не білесіңдер?

-Араны неге еңбекқор жәндік деп атаған?

– Қандай еңбекқор жәндіктерді білесіңдер?

Не себепті …. деп ойлайсыз?
Неліктен араны еңбекқор деп ойлайсыз
Ишара: мақұлдау, қолдау, үш шапалақ, «Бағдаршам» тәсілі, «Бас бармақ» тәсілі.
 
Алдыңғы оқу: Бал арасы өте еңбекқор жәндік. Еңбек бәрін жеңбек. Еңбек –түбі береке. Ара туралы мәліметті біледі.

Скачать разработку урока полностью в формате .docx