Еңбекқор ара
Жусипова У.А.
Қостанай облысы Рудный қаласы №13 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
САБАҚ: Қазақ тілі | Мектеп: № 13 орта мектебі» КММ | |
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: Жусипова У.А. | |
СЫНЫП: 5
|
Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабактын такырыбы: | 4-бөлім «Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі» | 4-бөлімше Еңбекқор ара. |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
О6. Оқылым стратегияларын қолдану жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу.
Ж2. Жанырлық ерекшіліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазу. |
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: | |
Берілген мәтіннің мазмұнын түсініп оқиды. | ||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | ||
Берілген мәтіннің мазмұнын түсініп оқып, түсінгенін әртүрлі тапсырмаларда қолданады. | ||
Кейбір оқушылар орындай алады:
Мәтінді оқып, мазмұнын талдайды. Жанырлық ерекшеліктеріне сай, мәтіннің құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазады. |
||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: | |
«Еңбекқор ара» туралы мәтіннің мазмұнын түсініп, құрылымын сақтай отырып, хабарландыру жаза алады.Бал арасы туралы қосымша мағлұмат алады. | ||
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: | ||
Ара ұяшықтары, арамен емдеу, шірне, жинау, өңдеу, ара патшасы. | ||
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Еңбекқор, пайдалы, бал арасы, гүл шірнесі, шүйгін шөп, араның бал жинауы, омарта. |
||
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||
-Еңбек сөзін қалай түсінесіңдер?
-Бал арасы туралы не білесіңдер? -Араны неге еңбекқор жәндік деп атаған? – Қандай еңбекқор жәндіктерді білесіңдер? |
||
Не себепті …. деп ойлайсыз? | ||
Неліктен араны еңбекқор деп ойлайсыз | ||
Ишара: мақұлдау, қолдау, үш шапалақ, «Бағдаршам» тәсілі, «Бас бармақ» тәсілі. | ||
Алдыңғы оқу: | Бал арасы өте еңбекқор жәндік. Еңбек бәрін жеңбек. Еңбек –түбі береке. Ара туралы мәліметті біледі. |