Отандық спортшылар
Мусина Дамеля Тулендыновна
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
«Рyдный қaлacы әкiмдiгiнiң №13 oртa мeктeбi» КММ
Мектеп: «Рyдный қaлacы әкiмдiгiнiң №13 oртa мeктeбi» КММ | ||||
Сабақ тақырыбы: 6 сынып.10-бөлім. 1-сабақ:Отандық спортшылар | ||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Мусина Дамеля Тулендыновна | |||
Сынып: 6 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны:
|
||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
|
6.1.3.1 – тұрмыстық – әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну; | |||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді;
Оқушылардың басым бөлігі: тұрмыстық – әлеуметтік тақырыптарды біледі, түсінеді; Кейбір оқушылар: Тұрмыстық – әлеуметтік тақырыптар бойынша алған білімдерін қолдана алады.
|
|||
Бағалау критерийлері:
(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
|
тұрмыстық – әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді; | |||
Тілдік мақсаттар: | Тілдік дағдылар: тындалым, айтылым | |||
Терминология: олипиада, спортшылар, күрес, жету, жеңімпаз | ||||
Сөз тіркестері: Отандық спортшылар, зор табыстар, жалауын көтерген | ||||
Құндылықтарды дарыту: | Отан сүйгіштікке, еліміздің атақты спортшыларын білуге, құрметтеуге тәрбиелеу. | |||
Пәнаралық байланыстар: | Дeнe шынықтыру сабағы, Қaзaқcтaн тaриxы сaбaғы | |||
AКТ қолдану дағдылары: | ||||
Aлдыңғы оқу/ Бастапқы бiлiм: | Толағай-аяулы бейне | |||
Жоспар | ||||
Жoспарланған уақыт | Жoспарланған жаттығулар | Ресурстар | ||
Сабақтын басы
Қызығушылықтарын ояту.
2-3 минут |
Сабақты ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, түгендеу. Псиxoлогияляқ ахуал. «Шынығу» Қызығушылығын oяту «Мюнстенберг» әдісі арқылы көптеген әріптердің арасынан тірек сөздерді тауып, сөз тіркестерін құрастырады. аотанроспортлоололимпиадаткғгшджеңісоллыр правружүлдедлгыааб осылай тірек сөздерді тауып, сөз тіркесін құрастыру арқылы жаңа тақырыпты ашады. Тақырып анықталып, мақсат айтылады. Үлгі: отан, олимпиада, жеңіс, жүлде. Топқа бөлу. «Mozaika» әдісі арқылы екі топқа бөлемін. Мозайкада тақырыпқа байланысты суреттер салынып тұрады.
Бірінші топ Екінші топ Боксшылар Палуандар
|
«Мюнстенберг» әдісі
https://www.google.kz
https://www.google.kz/url?sa=i&source=images&c |
||
Сабақтын ортасы
32 минут
5 минут
5 минут
1 минут
8 минут
1 минут
10 минут
2 минут |
1. Жaңa тaқырыпты мeңгeртуге дaйындық.
1. Тындалым алды
Мұғалім мәтінді оқиды, оқушылар тыңдайды.
Мұғалімге арналған мәтін Әрине, барлық адамдар спорттың денсаулық екенін біледі. Салауатты өмір салты- дұрыс және теңгерімді тамақтану, қалыпты ұйқтау, бұл барлық денені нығайтуға көмектеседі, бірақ бұл әлі жеткіліксіз. Шынайы үйлесімді адам болу үшін сіз спортпен айналысуыңыз керек! Спортпен күнделікті өмірде шұғылдану иммунитетті арттыруға , тұмау сияқты көптеген жалпы аурулардан ағзаны қорғауға көмектеседі. 1- топ. Жалғыз құты» әдісі Тапсырма. Сөйлем мазмұнына сай көп нүктенің орнына берілген сөздер мен сөз тіркестерін қойыңыз . 1) ………………………………….салты- дұрыс және теңгерімді тамақтану, қалыпты ұйқтау, бұл барлық денені нығайтуға көмектеседі, бірақ бұл әлі жеткіліксіз. 2)Бала кезінде дене жана ғана ……………………………, сол кезден бастап оған көмектесу керек. 3)Ұзақ уақыт спортпен тұрақты айналысқан адамның …………………………………мықты болады, өздерінің құрдастарынан әлдеқайда жас көрінеді. 4)Спортпен күнделікті өмірде ……………………….. иммунитетті арттыруға , тұмау сияқты көптеген жалпы аурулардан ағзаны қорғауға көмектеседі. Керекті сөздер: (шұғылдану, дами бастайды, денсаулығы, салауатты өмір) 2-топ. «Жалғыз құты» әдісі Тапсырма. Мәтіннен ең маңызды 5 тірек сөзді жазыңыз. Дескриптор: Жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді. Тірек сөздерді қолданып, сөйлемді толықтырады. Кері байланыс. «Сұрақ-жауап» әдісі
2.Тындалым ортасы. Оқушылар өз топтарының ішінде жұптасады Интервью әдісі. Тапсырма. Тірек сөздер арқылы 5 сөйлемді диалог құрыңыздар. (шынығу, спорт туралы бағдарламалар, дене шынықтыру, спортшыларды қолдау, олимпиада ) Дескриптор: Тірек сөздерді қолдана алады. Тұрмыстық – әлеуметтік тақырып бойынша диалог құрастыра алады.
Кері байланыс. «Бутерброд» әдісі арқылы әр топ бір-бірінің жауаптарын бағалату
3. Тындалым соңы. «Фишбоун» әдісі Тапсырма. Басына тақырыбын, денесінің жоғарғы жағына себептерін, төменгі жағына салдарын, түйінді ойды құйрығына жазындар. «Күнделікті өмірдегі спорт» тақырыбына постер қорғау. Балаларға дайын балық қанқасының суреті А3 форматында беріледі.
Дескриптор: Тұрмыстық – әлеуметтік тақырыптар бойынша алған білімдерін қолданып, постерді құрады.
Кері байланыс «Алма ағаштары» әдісі (қызыл алма – өте жақсы , жасыл –жақсы , сары алма-қанағаттанарлық) |
Мәтін
|
||
Сабақтын аяқталуы
1 минут
2 минут |
Үйге тапсырма Жаңа сөздерді жаттау. Спорттың пайдасы туралы мәтін жазу (5-6 сөйлем)
Рефлексия «Олимпиада сақиналары» сабақтан алған әсерлерін сақиналардың ішіне жазып қояды. Бүгін сабақта маған… Көк-қызықты Қара -маңызыды Қызыл-пайдалы Сары-күтпеген жағдай Жасыл-жаңа
|
|
||