Сақ патшайымы – Томирис
Қазмағанбет Айбар Ғалиханұлы
Қостанай облысы, Қостанай ауданы, Надеждин селосы, “Надеждин ОМ” ММ
Сабақ жоспары
Сабақ: | Мектеп: | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | ||
Сынып:5 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны:0 | |
Сабақтың
тақырыбы: |
Сақ патшайымы – Томирис. | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 5.3.2.1.-Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықау. | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады:
Cақ патшайымы Томириcтың ерлігі туралы түсінік қалыптаcады; |
||
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
1.Томиристің басқа патшайымдардан ерекше болғанын ажырата алады. 2. Томирис батыл, ержүрек, мерген екені, шабандоз екенін дәлелдейді. |
|||
Кейбір оқушылар істей алады: 1.Сақтардың тарихи сахнада орны ерекше болғанын дәлел келтіре алады. 2.Ұлы көшбасшы Томирис патшайымға өзіндік көз-қарасын білдіріп, баға береді. |
|||
Бағалау критерийлері | 1. Томирис ел басқарушы тұлға, Отанын шексіз сүйетін патриот екенін біледі.
2.Қазақстан территориясы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын біледі. |
||
Пәнаралық байланыс | География, әдебиет, дүниежүзі тарихы | ||
Құндылықтармен байланыс | Ержүректікке, Отан сүйгіштікке тәрбиелеу | ||
Тілдік мақсат |
Оқушылар:Сақ патшайымы Томирис туралы айта алады | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер (массагет,скиф,патшайым) | |||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | |||
Талқылауға арналған сұрақтар
Сақтардың ерліктері нені дәлелдейді? Томиристің саясаты қандай болды? |
|||
Сіз неліктен Томиристі патриот екенін айта аласыз ба? | |||
Тыңдалым,жазылым бойынша ұсыныстар: | |||
Мәтінмен жұмыс жасайды, кесте толтырады | |||
Алдыңғы оқу |
Сақтар туралы жалпы түсініктері бар |
||
Көрнекті құралдар | Интербелсенді тақта, презентация,мобильдік қосымшалар Screen Stream, онлайн-сервис https://www.playposit.com
, https://www.plickers.com, https://learningapps.org/display?v=py85772t519 бланктер, тест тапсырмалары |